Neler yeni

Ko Cuce Server Tanıtımı Ko-Cuce KoCüce KoCuce Ko Cüce Ko-Cüce

acil

  1. M

    AciL Bir konu bilenbiri varmı acillll

    </br> Arkdaslar Benim kurduğum pvpden Navicat tan bir çara item ata biliyormuyuz yani kendi pvpen den navicatı açıp kendi çarına item atabileceğin bir yer varmı******* Kaynak : *******.com
  2. M

    yav bana bana acil wingmde üyelik lazım

    </br> 20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.******* Kaynak : *******.com
  3. M

    acil dosya lazımmm

    </br> Mt2.vmc yi upload edermisiniz ?******* Kaynak : *******.com
  4. M

    acil metin2ol

    </br> bana metin2ol da üyelik alıcak olan varmı alıcak olan varsa mesaj atsın cok acil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!******* Kaynak : *******.com
  5. M

    acil yardım :(

    </br> ******* Kaynak : *******.com
  6. M

    cok acil moderatörler bile baksin 87yt2 shop bug bilen varsa yazisn lutfen +rep vermc

    </br> lutfen Kod: plssssssssssssssssssssssssssssss:ka19: ******* Kaynak : *******.com
  7. M

    kxyt2 de krallık değişimi acil içeri arkadaşlar

    </br> Arkadaşlar kxyt2 de 87 lvl karabüyü surayım sarı ülkeden maviye geçmek istiorm ancak harita deiştirmek için olan itemi item shopdan bulamıorm bulan lütfen yardım edin yardım edene elime ne kadar rep geçerse hep ona vericem bana gelen repler hep ona gidicek full yani lütfen...
  8. M

    ya arkadaslar acil yardim lütfen bakin

    </br> ya arkadaslar setguim hatasi aliyorum nsl onarcam pack dosyasi felan warsa aatarmisiniz arkdaslar simdiden yardim edenede etmeyenede tskr ederim******* Kaynak : *******.com
  9. M

    acil yardım 175 you!

    </br> YA OYUNDA BİR YERE IŞINLNAIRKEN OYUDNA ATIYOR EKRAN KARARIYOR VE KÜÇÜLÜYOR:S bşatan açmak zorunda kalıyorum çözümünü bilen varmı? bide hesaba gıırorum çarı seçıorum oyuna gırmıyor ama aynı hesapta başka bir çarı seçince gırıyor:S yardım edin lütfen*******...
  10. M

    175 You Acil yardım

    </br> 175you'ya kayıt oldum,hata vermemesi için gerekenleri indirdim locale_tr adlı dosyayı sildim ama oyunu açtığımda server listesi tam gelecekken oyun kapanıyor ve meşhur hata sesi geliyor.Ne Yapmalıyım??******* Kaynak : *******.com
  11. M

    WinGm acil girin bi içeri

    </br> beyler wingm de çar alip oynamiyosanız yada wingm de çari olup verebilecek biri war mı kardeşimle oynucazz da lütfen oynamıyosanız bi zahmet özel de üyelik verin kim verirse allah razi olsun ..******* Kaynak : *******.com
  12. M

    AciL Yardım.... LÜTFEN BAKIn

    </br> Beyler Ben Bu TR Yamalardan Fln Anlamıyorum :S Nasıl Yapacagımı Bana daha Ayrınltılı Bir Sekilde Anlatan Olurmu ? Lütfen Bende Metin35 Var Cince Ama TR olmuyor Verdiğiniz Linktekileri İndirdim hata veriyor... Bana Full Türkçe Cilient Upload...
  13. M

    mymetin2 hakkında acil yardim

    </br> Arkadaslar ben kraliyet zirhi yapcam ama inciler nası bulcam shoptan alamıyorum cünkü puan yetmio nası bulacam incileri bunun bi hilesi falanmi var bi yardim ederseniz sevinirim Bide bu oyunda bi para hilesi veya shop kod ile item yapma olayi varsa solerseniz...
  14. M

    Acil İçeri Dalın

    </br> Arkadaşlar Ben Girebiliceğim ve üye olabileceğim bir pvp server arıyorum..! yardım edermisiniz bana çoğuna üye olamıyorum çince oldugu için acil yardım edin ..! Ltfn******* Kaynak : *******.com
  15. M

    Tinitanium İçin Acil Yardım!!

    </br> 20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.******* Kaynak : *******.com
  16. M

    Tiantyum2 Yardım Acil

    </br> Arkadaşlar ben herşeyi yaptım ve tiantyum2ye kayıt oldum kısaca herşeyi yaptım ama yine de menüdeki starta basınca oyuna giremiom lütfen acil yapana +repppe boğcam ht tp:/ /i0909.h i z l i r e s i m . c o m /2009/9/10/4350.bmp******* Kaynak : *******.com
  17. M

    Newlongju Açıkmı Arkadaslar Acil Bi Cevap

    </br> Arkadaslar Lütfen acil bi cevap******* Kaynak : *******.com
  18. M

    WinGm si Türkce Olanlar Acil Yardım Edin Lütfen

    </br> 1. Oyun Exe ' si (türkce exe) 2. Index (Pack Klasöründe) 3. item.epk item.eix (Pack Klasöründe) 4. locale_ ile başlyan hersey (Pack Klasöründe) 5. root.eix ve root.epk (Pack Klasöründe) Bunları Rarlayıp Uploadlayana +rep benden hediye *******...
  19. M

    Acil yardım edin

    </br> arklar 3.cü sıradaki çince harfi çözemedim sadece onu vercek varmı lütfen acil :S ******* Kaynak : *******.com
  20. M

    Admin Fln Herkez Baksın Acil !!!!

    </br> Bana hemen syft2 nin türkce yaması lazm ama rapidshare den uptade edilmiş cok acil !! ilgilenin lütfen******* Kaynak : *******.com

Üst