DeathKO | v.24xx Light Farm | ORION | Beta: 17 Kasım | Official: 24 Kasım

Nero All In One Editor v1.07 (Başlangıç,Karakter,Harita,Drop,Clan vs) {Prosedürsüz}

  • Konbuyu başlatan Vakana
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 2K
  • Görüntüleme : 279K
watansever12 Çevrimdışı

watansever12

Kayıtlı Üye
14 Mart 2020
373
1
18
27
v1.298, v1.310+, v1453, v1500+, v1800+ (SQL2000) DESTEKLİ.



Güncellendi (5 Mart 2013)




Güncel sürüm çıktığında otomatik uyarı verir, eğer indirmek istemiyorsanız hayır diyip programdaki yapmak istediğiniz işlemi seçebilirsiniz.



Editörler prosedürsüz çalışıyor aşağıdaki kodlar başlangıç itemlerini vermek icin lazım, create_new_char prosedürüne EXEC GIVE_S_ITEM @CharID eklemeniz yeterli.




DOWNLOAD

[Gizli içerik]



[Gizli içerik]




Antivirus scan at 05-03-2013 - VirusTotal



Kod:
IF EXISTS (SELECT * FROM [dbo].[sysobjects] WHERE id = object_id(N'[dbo].[S_ITEM]') and OBJECTPROPERTY(id, N'IsUserTable') = 1)

DROP TABLE [dbo].[S_ITEM]

GO



IF EXISTS (SELECT * FROM [dbo].[sysobjects] WHERE id = object_id(N'[dbo].[GIVE_S_ITEM]') and OBJECTPROPERTY(id, N'IsProcedure') = 1)

DROP PROCEDURE [dbo].[GIVE_S_ITEM]

GO



CREATE TABLE [S_ITEM] (

    [iClass] [smallint] NOT NULL ,

    [strClass] [char] (10) COLLATE SQL_Latin1_General_CP1_CI_AS NULL ,

    [Gold] [bigint] NOT NULL CONSTRAINT [DF_baslangic_Gold] DEFAULT (0),

    [strItem] [varchar] (1200) COLLATE SQL_Latin1_General_CP1_CI_AS NULL

) ON [PRIMARY]

GO



INSERT INTO [S_ITEM] VALUES ( 1, 'Warrior', 0, ':ø~' );

INSERT INTO [S_ITEM] VALUES ( 2, 'Rogue', 0, ':ø~' );

INSERT INTO [S_ITEM] VALUES ( 3, 'Magician', 0, ':ø~' );

INSERT INTO [S_ITEM] VALUES ( 4, 'Priest', 0, ':ø~' );



SET QUOTED_IDENTIFIER ON

GO

SET ANSI_NULLS ON

GO



CREATE PROCEDURE [dbo].[GIVE_S_ITEM]

@strUserId varchar(21)

AS

BEGIN



DECLARE      [MENTION=2874]class[/MENTION] smallint



SELECT      [MENTION=2874]class[/MENTION] = Cast(SubString(Cast(Class as varchar(3)), 2, 2) as smallint(2)) FROM USERDATA WHERE strUserId = @strUserId



IF      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 1 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 5 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 6

SET      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 1



IF      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 2 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 7 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 8

SET      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 2



IF      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 3 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 9 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 10

SET      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 3



IF      [MENTION=2874]class[/MENTION] =4 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 11 OR      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 12

SET      [MENTION=2874]class[/MENTION] = 4



UPDATE USERDATA SET strItem = (SELECT strItem FROM S_ITEM WHERE iClass =      [MENTION=2874]class[/MENTION]), Gold = (SELECT Gold FROM S_ITEM WHERE iClass =      [MENTION=2874]class[/MENTION]) WHERE strUserId = @strUserId



END



GO

SET QUOTED_IDENTIFIER OFF

GO

SET ANSI_NULLS ON

GO




Zone Editor


Güncel

-
Üstünde çift tıkladığınız shapedeki NPC otomatik olarak sağ alttaki listeye geçer.

- Seçtiğiniz alandaki npcler sağ alt listede otomatikman listelenir

(Yeşil: Canavar, Kırmızı: Karus, Mavi: Human, Pembe: Ortak)





Inventory Editor & Beginner Item Editor

Güncel

-
İtem arama listesine "Pet item" ve "Minerva item" eklendi.

- İtem özellikleri gösterilen fonksiyon üzerinde güncellemeler yapıldı.

- Kayıt edilip, program üstüne sürüklenen dosyadan item okutulurken iconlar sorun yaratıyordu, düzeltildi.

- Listeden seçtiğiniz itemi CTRL+A ile seçtiğiniz slota ekleyebilirsiniz.

- Seçtiğiniz slottaki itemi CTRL+D ile silebilir, CTRL+X ile kesebilir, CTRL+C ile kopyalayabilir ve CTRL+V ile kopyalanmış yada kesilmiş itemi başka bir seçtiğiniz slota koyabilirsiniz.

- Seçtiğiniz slottaki itemi CTRL+R ile tamir edebilirsiniz (Sadece inventory editör için geçerli)

- Başlangıç item editor ile başlangıç parasını belirleyebiliyorsunuz.











User Editor





Insert Into Converter







Warehouse Editor







Drop Editor(NPC/Monster)







Knights Editor







v1.02 Güncellemeleri




Inventory & Başlangıç item editor

- Artık Item Icon dosyasını düzenleyebilme imkanınız var, bu sekilde iconu olmayan itemler icin icon satırı ekleyebilirsiniz

- Ufak düzeltmeler yapıldı



v1.03 Güncellemeleri



Inventory & Başlangıç item editor

- Item özellik göstermesinde değişiklikler

- Versiyon kontrol/guncelleme işleminde değişiklik



v1.04 Güncellemeleri

- Alt yapıda düzenlemeler yapıldı

- Warehouse editor eklendi

- Drop Editor(NPC/Monster) eklendi



v1.05 Güncellemeleri

- Bir önceki versiyondaki olan hatalar giderildi

- Upgrade Rate Editor eklendi



v1.06 Güncellemeleri

- Drop editor alt yapısı gelistirildi

- User Editor düzenlendi (tek tıklama ile Nation Change eklendi)

- Knights Editor eklendi (Clan Nation Change mevcut)



Zone Editor

-Zone listesi güncellendi (53 adet zone), Zone bilgileri artık Zones.NIF içerisinden çekiliyor, başka zone ekleme imkanınız olacak

-NPC & Monster eklerken sorun cıkıyordu (girilen degerlerin yanlıs olması durumunda), düzeltildi. artık yanlıs deger girme gibi bir problem olmayacak.

-NPC & Monster ekleme insert scripti, iniden okutuluyor. bunun farklı versiyon ve databaselerde sorun cıkarmaması ve yeni sütunları ekleyebilmeniz yada fazlalıkları silmeniz icin ekledim

-New Ronark Land eklendi



v1.07 Güncellemeleri

Kod:
Genel olarak temel alt yapı sağlamlaştırıldı



1) USER EDITOR

Skill bar decoder eklendi, kayıt ile alakalı sıkıntılar mevcut ileri versiyonlarda kayıtın aktifleştirilmesi düşünülüyor.

Kullanıcının aldığı görevleri bitmiş gibi gösterebilir, biten görevi tekrar aktif edebilirsiniz. (Change mode)



2) INVENTORY EDITOR

Seçtiğiniz oyun içerisinde olan oyuncuya envanter düzenleyicisi içerisinden item yollama eklendi



3) ZONE EDITOR

Moradon/Delos/Krowaz vs. yeni harita moduna geçildiğinde diğer zonelerin yüklenmesinde problem oluşuyordu çözüldü.



4) Insert Into Converter

Hızlanmasına yarayacak bazı değişikler yapıldı, String değerlerine göre tırnak aktifleştirildi


Gelecek versiyonda beklenen özellik ve editörler

  1. Zone Editor içerisine NPC Path çizme(npcnin hareket edeceği kordinat noktalarını belirleme)
  2. Exchange Editor
  3. Drop Editor içerisine Group Drop düzenleme bölümü

pek kullanan olmadıgı için exchange ve group drop editörünü yapmadım istek olursa degerlendirir eklerim