DeathKO | v.24xx Light Farm | ORION | Beta: 17 Kasım | Official: 24 Kasım

[Item_Org] [Item_Ext_xx] Açıklamaları

P Çevrimdışı

Pterde

Kayıtlı Üye
20 Mart 2012
155
2
18
53
İçerik Açılmıştır Teşekkürler :)
Kod:
(6)1 = Itemin Numarasi

(2)2 = Hangi Item_Ext.tblde yer aliyor

(7)3 = Itemin Adi nedir?

(7)4 = Itemin Aciklamasi,Itemin En Altinda Yazicaktir

(6)5 = Herzman 0 olmalidir

(2)6 = Herzman 0 olmalidir

(6)7 = Icon icin verilmis olan numara (Bence item numarasini kisaltin Ornek 100010000 item numarasi bole ise sondan 1 sifir silin ve ekleyin)Icon icindir.

(6)8 = Eger Giysi yada Silah ise Dis gorunusu nasil olucak.(Dxt Numarasi)

(6)9 = Herzmn 0 olmalidir

(6)10 = Her zmn 0 olmalidir

(2)11 = DBdeki ITEM Tablosunda yer Alan “Kind” Yerin numarasi

(2)12 = Her zmn 0 olmalidir

(2)13 = DBdeki Item Tablosunda Yer alan “Slot” yerin numarasi

(2)14 = Eger Item ise 0 olmalidir, Eger Scroll ise 20

(2)15 = DBdeki Item Tablosunda Yer alan “Class” Yerin Numarasi

(3)16 = Itemin Atagi DBden Alinmalidir.

(3)17 = DBdeki Item TAblosunda yer alan “Delay” Yerin Numarasi

(3)18 = DBdeki Item Tablosunda Yer Alan “Range” yerin Numarasi(Sadece Silahlar icin gecerlidir,silah degilse 0)

(3)19 = Itemin Agirligi DBden Alinmalidir.(Item Tablosunda “Weight” yerin Numarasi.

(3)20 = Itemin Rpr Suresi (Item Tablosunda “Duration” Yazan yerin numarasi.

(5)21 = Itemin Satin alma Parasi (Eger NPCye fln eklerlerse Kac Coins Yazsin,Item Tablosunda “BuyPrice” YAzan yerin numarasi.)

(5)22 = Itemi NPCye Satinca Kac Coin yazsin.(Item Tablosundaki “SellPrice” yazan yerin numarasi.)

(3)23 = Itemin Verdigi Deffans(Item Tablosundaki “AC” Yazan yerin numarasi.)

(2)24 = Item tablosundaki “Countable” Yazan yerin numarasi”

(6)25 = Effect1 (Item dosyasindaki “Effect1″ yerin numarasi.)

(6)26 = Effect2,(Item dosyasindaki “Effect2″ yerin numarasi)

(1)27 = En az Istenilen Level (Item Tablosundaki “ReqLevel” Yerin numarasi.)

(1)28 = En fazla Istenilen level(Item Tablosundaki “ReqLevelMax” yerin numarasi.)

(2)29 = 0 Olmalidir. Petler icin 101 ile 103 Olarak Degismektedir.

(2)30 = 0 Olmalidir.

(2)31 = Istenilen Str Bonus Miktari.

(2)32 = Istenilen HP Bonus Miktari.

(2)33 = Istenilen Dex Bonus Miktari.

(2)34 = Istenilen Int Bonus Miktari.

(2)35 = Istenilen MagicPower Bonus Miktari.

(2)36 = Npcde Satmak istiyorsaniz 201 ile 255 arasi olmadilir(istemiyorsaniz 0)

(2)37 = Low class “1″ middle class “2″ High class “3″, (Upgrade Turu)
Kod:
[ Editördeki Sütun ismi > DB'de tablolardaki sütun ismi > Açıklaması ]

0 – UInt32 > dwID > Itemin Son 3 hanesi

1 – String > szHeader > Itemin adı

2 – UInt32 > a > Genelde boş olur ama itemin ana kodu yazar.

3 – String > szRemark > Burası önemsiz genelde japonca veya korece karakterler ( orn : ±âº»¾÷10 )

4 – UInt32 > dwt > Efekt kodu ( Fire , Glacier vs… )

5 – UInt32 > a2 > Item Görüntü Kodu

6 – UInt32 > a3 > Item Simge kodu

7 – Byte > byMagicOrRare > Item türü ( 4 = Unique , 5 = Upgrade Item , 6 = Event Item vs… )

8 – Int16 > siDamage > Atak Değeri

9 – Int16 > siAttackIntervalPercentage > Genelde bu değer 100

10 – Int16 > siHitRate > Attack Power % ( Örnek skeleton belt )

11 – Int16 > siEvationRate > Dodge Rate % ( örnek elf belt )

12 – Int16 > siMaxDurability > Max. Durability

13 – Int16 > siPriceMultiply > Fiyat

14 – Int16 > siDefense > Defans

15 – Int16 > siDefenseRateDagger > Dagger Defans

16 – Int16 > siDefenseRateSword > Sword Defans

17 – Int16 > siDefenseRateBlow > Club Defans

18 – Int16 > siDefenseRateAxe > Axe Defans

19 – Int16 > siDefenseRateSpear > Spear Defans

20 – Int16 > siDefenseRateArrow > Arrow Defans

21 – Byte > byDamageFire > Fire Damage

22 – Byte > byDamageIce > Glacier Damage

23 – Byte > byDamageThuner > Lightning Damage

24 – Byte > byDamagePoison > Poison Damage

25 – Byte > byStillHP > Hp Recovery

26 – Byte > byDamageMP > Mp Damage ( karşı tarafın manasını yer )

27 – Byte > byStillMP > Mp Recovery

28 – Byte > byReturnPhysicalDamage > Rebel Physical Damage

29 – Byte > bySoulBind > Genelde 0 veya 1

30 – Int16 > siBonusStr > Bonus Strengh (stat)

31 – Int16 > siBonusSta > Bonus Health Bonus (stat)

32 – Int16 > siBonusDex > Bonus Dexterity (stat)

33 – Int16 > siBonusInt > Bonus Intelligence (stat)

34 – Int16 > siBonusMagicAttak > Bonus Magic Power (stat)

35 – Int16 > siBonusHP > Bonus HP

36 – Int16 > siBonusMSP > Bonus MP

37 – Int16 > siRegistFire > Fire Resist

38 – Int16 > siRegistIce > Glacier Resist

39 – Int16 > siRegistElec > Lightning Resist

40 – Int16 > siRegistMagic > Magic Resist

41 – Int16 > siRegistPoison > Poison Resist

42 – Int16 > siRegistCurse > Curse Resist

43 – UInt32 > dwEffectIDint > Genelde bu değer 0

44 – UInt32 > dwEffectID2 int > Genelde bu değer 0

45 – Int16 > siNeedLevel > Gerekli Level

46 – Int16 > siNeedRank > Gerekli Rank

47 – Int16 > siNeedTitle > Gerekli Title

48 – Int16 > siNeedStrength > Gerekli STR (stat)

49 – Int16 > siNeedStamina > Gerekli HP (stat)

50 – Int16 > siNeedDexterity > Gerekli DEX (stat)

51 – Int16 > siNeedInteli > Gerekli INT (stat)

52 – Int16 > siNeedMagicAttack > Gerekli MP (stat)